olyckan

Hej idag är det en dag närmare lov och en dag närmare slutet på praov men ni vill säkert veta varför jag skrev olyckan. Jag skrev det för Ludwig och Shirwan krockad med varan på rasten och Shirwan fick en fläskläpp och Ludwig fick en bula men Shirwan kunde knapt dricka äta eller prata för det gjorde så ont. Men annars har jag inte gjort så mycket idag för syrran har varit i stockholm så det var bara jag och pappa hemma men sen kom linda elis och leo men när linda och elis gick hem så var leo kvar så jag och leo spelade ett bil spel på playstation 2 och sen ritade vi en stund. Det är allt jag har gjort idag och nu ska jag göra mig nattis så gn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0