lilllaver

heej,   jag har nyss skaffat en blogg och ja bloggar från i fredas,    ja for och kampa i lilllaver vid halv 3 då ja komm dit hjälpte jag mamma me husvangnen. Gudde å mattias komm senare  sen åt vi grillad kykling å de var gott :D  på kvällen satt vi vid elden och hade de mysit. sen komm linda,janne,elis,leif,annelie å anton!  i lördas fiska vi och min mamma fick napp en stor gädda men igen ville ta upp den så den losna tillslut. pappi komm dit före middan för han  hade varit på fest me någar från sitt jobb,  middan vart grillad lax och potatis i folie å de var åxå gott :) kvällen blev att sitta vid elden å mysa efter ett tag komm micke,annakarin å erik me sina hundra för stjärna har fått valpar. dom var söta som socker :D men ja tyckte att helgen var tråkig för ja hade lite å göra ;P  å inga barn att leka med :(   sönda for vi hem vi 2 å var hema kring 3 ^^  då ja komm hem såg ja tv :D   och nu har ja bett min syrra att göra en blogg till mig.   och de var hon som skrev det hära innlägget.   men bloggar mera i morron hejdå pusspuss alla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0